صادرات و واردات رب گوجه فرنگی

پودر آبمیوه

اگر بازرگان هستید و قصد تجارت در زمینه یک محصول دارید، اگر ورزشکار هستید و قبل و بعد از تمرین احتیاج به یک نوشیدنی خنک دارید ، اگر شاغل هستید و در طول ساعات کاری تنها یک نوشیدنی خنک شما را سرحال می کند ، اگر فرزندی دارید که مدام دلش نوشیدنی های خنک با طعم های مختلف می خواهد ، باید بگویم در انتخاب پودر آبمیوه mahbuba  با طعم های متنوع و بی نظیرش تردید نکنید !

معرفی پودر آبمیوه محبوبه MAHBUBA

قبل از شروع یک فعالیت میل کردن و نوشیدن یک لیوان شربت خنک با طعم های مختلف و دلخواه می تواند انرژی خاصی را به جان شما ببخشد یا همین طور پس از اتمام کار هم نوشیدن و میل کردن یک لیوان شربت خنک قادر است خستگی یک روز کاری را بدن به در کند . شرکت محبوبه ترکیه در زمینه تولید کردن مواد غذایی بسیار سرشناس و دارای شهرت است و مواد غذایی بسیار بسیار با کیفیتی را روانه بازار های جهانی می کند و افراد و بازرگانان زیادی این شرکت مشهور را می شناسند . هم چنین در میان مردم ترکیه و ایران و کشورهای دیگر هم از محبوبیت بالایی برخوردار است . پودر آبمیوه های شرکت محبوبه MAHBUBA در هر طعم خود ( که شامل طعم های متنوع و متعددی است که در ادامه به طعم های آن اشاره می کنیم ) و در هر بسته خود شامل بیست و چهار عدد ساشه به وزن 9 گرم پودر آبمیوه می باشد . استفاده کردن از پودر آبمیوه ها بسیار بسیار سریع و راحت می باشد . پس نگران هیچ گونه اتلاف وقتی نباشید ، می توانید در میان جمع و مهمانی ها و مراسم های خود برای پذیرایی از این پودر آبمیوه ها استفاده کنید و لذت ببرید . این پودر آبمیوه های برند محبوبه ترکیه از اسانس کامل میوه ها به تولید می رسد و طعم بسیار طبیعی و خاص و گیرایی دارند . هم چنین از این پودر آبمیوه ها در بسیاری از مکان ها همانند کافی شاپ ها ، کافه ها ، رستوران های سنتی ، سفره خانه ها ، تالارها ، سالن های عقد و اماکن عمومی هم استفاده می کنند و لذت می برند . شاید برای شما که این مطلب را می خوانید عجیب به نظر برسد که چطور ممکن است یک آبمیوه ترکیه ای آن قدر در میان عموم مردم ایران محبوب باشد و جواب این سوال فقط و فقط کیفیت بالا و طعم کاملا طبیعی این پودر ها می باشد .

حال نوبت آن است که ببینیم پودر آبمیوه محبوبه چه طعم هایی دارد :

زردآلو

APRICOT

کولا

COLA

کیوی

KIWI

طالبی

MELON

هندوانه

WATER MELON

کوکتل میوه

COCKTAIL

لیمو و نعناع

MINTLENON

سیب

APPLE

آلبالو

CHERRY

لیمو

LEMON

میکس بری

VIMTO

انبه

MANGO

پرتقال

ORANGE

انار

POMEGRANATE

شاه توت

MULBERRY

موز

BENANA

آناناس

PINEAPPLE

توت فرنگی

STRAWBERRY

MAHBUBA Powder juices 02
MAHBUBA Powder juices 03
MAHBUBA Powder juices 04
MAHBUBA Powder juices 05
MAHBUBA Powder juices 06
MAHBUBA Powder juices 07
MAHBUBA Powder juices 08
MAHBUBA Powder juices 09
MAHBUBA Powder juices 10

آمار صادرات و واردات پودر آبمیوه

لازم به ذکر است که این پودر ابمیوه محبوبه به دست مهندسان متخصص مواد غذایی در شرکت ترکیه ای تولید می شود که دارای گواهینامه ها ایزو 9001 و ایزو 22000 می باشد و کاملا حلال مطابق با ابلاغیه کدکس مواد غذایی ترکیه می باشد که در مورد نوشابه هم صدق می شود. و در آخر فراموش نکنید که برای تهیه این پودر ابمیوه های خوشمزه و طبیعی می توانید با کارشناسان هلدینگ ساتیس در ارتباط باشید

نمونه محصولات صادراتی
سوالات متداول

با توجه به شبکه گسترده تامین کنندگان این شرکت قادر به تامین سفارشات شما در هر اندازه خواهد بود.

روابط گسترده ای با کشورهای همسایه وجود دارد ولی امکان ارسال محصولات به تمام نقاط دنیا توسط تیم برون مرزی هولدینگ ساتیس امکانپذیر می باشد.

مشاورین متخصص ساتیس در زمینه های مختلف، پاسخگوی شما در زمینه های تخصصی میباشند.

جهت سفارش همین الان با کارشناسان هولدینگ ساتیس تماس بگیرید.
دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

جستجو در سایت